پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۲۴

رییس شورای اسلامی شهر قزوین اعلام کرد:

حمایت شورا و شهرداری قزوین از تیم فوتبال شمس آذر

لایحه حمایتی شهرداری قزوین از تیم فوتبال شمس آذر به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورا در جلسه علنی صحن از حمایت شورا و شهرداری قزوین از تیم فوتبال شمس آذر طی مصوبه ای خبر داد و گفت: همچنان که شورا و مدیریت شهری برای ساخت مستند و فیلم اعتبار ویژه قائل شده و برای مطرح شدن هرچه بیشتر شهر قزوین هزینه می کند ،تیم فوتبال شمس آذر نیز با حضور مقتدرانه خود در لیگ برتر توانست معرفی خوبی از شهر قزوین داشته باشد و از این تیم حمایت می کند.
 
وی از حمایت و مساعدت شورای اسلامی شهر قزوین در بخشهای مختلف مذهبی، ورزشی وحوزه بسیج و ... خبر داد وگفت: طبق سیاستهای شورای ششم نگاه حمایتی خوبی در حوزه های مختلف به ویژه ورزش،مساجد و حوزه های بسیج صورت گرفته است.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون لایحه ساماندهی و جمع آوری سگهای ولگرد گفت: نظارت هوشمند و سیستماتیک باید در این حوزه اتفاق بیفتد.
 
وی همچنین درباره پیگیری حقوق شهید آتش‌نشان محمدجواد چگینی افزود:شورای اسلامی شهر قزوین  مکاتبات لازم را با شهردار قزوین انجام داده  و از نمایندگان مجلس خواسته شده تا  قوانین برای شهدای خدمت اصلاح شود .
 
فرمانی تصریح کرد: در این حوزه با شورا و شهرداری تهران مکاتبه کردیم تا نحوه مواجهه آن‌ها با موضوع شهدای خدمت در حادثه پلاسکو را جویا شویم و بتوانیم با الگوبرداری از ساز و کار شهرداری تهران نسبت به خدمات‌دهی به خانواده شهدای خدمت شهرداری قزوین اقدام کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم پیگیری وارایه گزارش از روند ارایه خدمت به خانواده پاکبان فقید شهرداری که حین انجام وظیفه فوت شد توسط شهرداری قزوین شد. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط