چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

علی فرمانی،

استفاده از نظر مشورتی شوراهای ادوار در مدیریت شهری/ اتمام پروژه های نیمه تمام در شورای ششم

اميدواريم با بهره گیری از خرد جمعی، نظرات متخصصین و کارشناسان امر در پیشرفت و آبادانی شهر قزوین گام های موثری برداشته شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین ،علی فرمانی رییس شورای اسلامي شهر قزوین در نشست صمیمانه با اعضای شورای ادوار که به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای ادوار اظهار کرد: برگزاری نشست‌های صمیمی اعضای شورای ادوار می تواند دستاوردهای فراوانی علاوه بر دیدار و تجدید خاطرات بهره گیری از اندیشه ها و نظرات مشورتی افراد داشته باشد.

وی با بیان اینکه شوراها نقش مهمی در تصمیم سازی مدیریت شهری دارند به اقدامات مهم شورای ششم پرداخت و گفت:اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله خانه تئاتر و کمربندی آیت اله باریک بین که رهاورد سیاست گذاری شورای ادوار بوده است با همت اعضای شورای ششم و تلاش مدیریت شهری از جمله عملکرد مهم این دوره بوده است.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه ها و سیاست‌های شورا هوشمند سازی و مدیریت ترافیک شهر قزوین با اجرای پروژه های مختلف از جمله احداث تقاطع غیر همسطح در میدان دفاع مقدس و تقاطع نسیم شمال طرح ریزی شده است.

به گفته فرمانی همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای خرید ملک در مرکز شهر قزوین و ایجاد پارکینگ طبقاتی در بودجه امسال شهرداری لحاظ شده است.

وی همچنین به سایر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد مقدس در دوره شورای ششم پرداخت و گفت: پیگیری طرح تفصیلی پسماند،آغاز طرح ساماندهی محله هادی آباد و ساخت مسکن،ایجاد ایستگاه آتش نشانی در بازار،توجه ویژه به نقاط کم برخوردار و بسیاری از پروژه های فرهنگی ،عمرانی و ترافیکی تاثیر گذار از جمله اقدامات بوده است.

فرمانی همچنین با بیان اینکه شورای ششم را شورای پویا و فعالی می بینم خاطر نشان کرد: اگر چه اختلاف نظر و سلیقه در این دوره از شورا وجود دارد اما این اختلافات باعث نشد که کارها بر زمین بماند همچنین از تعداد ۳۹۵ لایحه ارایه شده به شورا تنها  ۱۱ مورد برای اصلاح به شهرداری عودت شده است و این نشان از همکاری شورا با مدیریت شهری دارد.

وی در ادامه از همراهی مدیریت ارشد استان و هیأت حل اختلاف در تصویب و تایید مصوبات شورا قدردانی کرد .

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، ضمن قدردانی از حضور اعضای شورای ادوار قزوین در این نشست صمیمی اظهار امیدواری نمود، تا با بهره گیری از خرد جمعی و نظرات متخصصین و کارشناسان امر در پیشرفت و آبادانی شهر قزوین گام های موثری برداشته شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط