یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین صورت می گیرد؛

اعطای تسهیلات تشویقی برای نوسازی بافت فرسوده هادی آباد

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در  جلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح متعدد شهرداری قزوین در حوزه های مختلف ، دو لایحه پیرامون نوسازی و ارایه تسهیلات تشویقی برای تجمیع پلاکهای ریز دانه و رونق ساخت و ساز در منطقه هادی آباد را مورد بحث و بررسی قرار دادند و به تصویب رساندند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، در جلسه صحن علنی اعضای شورا لایحه شهرداری قزوین پیرامون صدور مجوز ساخت برای ملک قولنامه ای آقای سیفعلی چگینی در اسماعیل آباد را مورد بحث و بررسی قرار دادند و به تایید رساندند.

در ادامه جلسه،جزییات لایحه شهرداری قزوین پیرامون ساخت مسکن با عنوان پروژه هادی آباد در قالب مناقصه محدود و واگذاری پروژه به اداره کل بنیاد مسکن استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مشروط به نظرات کمیسیون به تصویب رسید.

همچنین لوایح واگذاری دو باب مغازه ایستگاه شهید بابایی سازمان آتش نشانی  از طریق تشریفات قانونی و سامانه ستاد و با قیمت کارشناسی و توافق با آقای آخوندی در منطقه امامزاده حسین (ع) و تملک ششدانگ اعیان به مساحت ۱۴۱متر مربع و با قیمت کارشناسی  پس از بررسی به تصویب رسیدند.

این گزارش می افزاید؛ لایحه شهرداری قزوین مبنی بر  واگذاری اذن در انتفاع جهت ساخت مسجد به هیات محبان امام حسن مجتبی (ع) درملاصدرای غربی پس از بررسی به تایید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین رسید.

این گزارش خاطر نشان می کند؛ اعضای شورا همچنین در این جلسه لایحه  توافق شهرداری قزوین با وراث طهماسبی را مورد بحث و بررسی قرار داده و تصویب کردند.  

در بخش دیگر این جلسه لوایح درخواست هیات رزمندگان استان قزوین مبنی بر دریافت مساعدت ۲۸۰ میلیون تومانی برای موکب احباب الرضا (ع) در مسیر پیاده روی اربعین و لایحه مساعدت جهت برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان مورد بررسی قرار گرفت به تصویب رسید.

لایحه شهرداری قزوین پیرامون مساعدت یک و نیم میلیارد تومانی شهرداری مبنی بر خرید و نصب تجهیزات سیستم صوتی مسیر راهپیمایی قزوین از دیگر لوایحی بود که در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین در پایان این جلسه، به تعدادی از مغایرتهای اعلامی مصوبات شورا که از سوی هیأت تطبیق شهرستان قزوین ارایه شده بود رسیدگی و پیرامون هر کدام از آنها تصمیم گیری شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط