سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۸

موسي‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

آتش‌سوزي بزرگ سوله 1400 متري با تلاش آتش نشانان قزوين مهار شد

قدير موسي خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از سرعت عمل و تلاش گسترده آتش نشانان قزوين در مقابله با حريق سوله اي 1400 متري در جاده فارسيان قزوين و جلوگيري از آتش سوزي يک واحد مرغداري و انبار چوب خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، موسي خاني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 15 و 8 دقيقه روز يکشنبه شانزدهم خردادماه از وقوع آتش سوزي گسترده در سوله اي 1400 متري واقع در جاده فارسيان، نرسيده به امامزاده ظهير(ع) قزوين خبر داده شد.

وي ادامه داد: بلافاصله 5 اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه هاي 1 ، 2 و 3 اين سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند بر اثر آتش سوزي علف هاي هرز، شعله هاي آتش به سوله اي که بعنوان انبار کارتن و جعبه هاي ميوه استفاده مي شده، سرايت کرده و آتش مهيبي را بوجود آورده است.

موسي خاني با اعلام تأخير در اطلاع به موقع آتش سوزي به 125 اعلام کرد: آتش نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهيزات اطفاء حريق در 2 ساعت تلاش مستمر در مقابله با آتش توانستند حريق را مهار کنند.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين تصريح کرد: با توجه به عمق حادثه و اشتعال بالاي کارتن و جعبه هاي انبار شده در داخل سوله، آتش به سرعت در حال سرايت به يک واحد مرغداري و انبار چوب در همسايگي اين سوله بود، که با تلاش آتش نشانان آتش سوزي مهار شد.

موسي خاني با اعلام ضرورت رعايت اصول ايمني در نگهداري و انبارداري کالاها افزود: شهروندان بويژه صاحبان مشاغل لازم است اصول اوليه نگهداري کالا در انبارها را طبق دستورالعمل هاي ايمني واحد پيشگيري سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين رعايت کنند که با همکاري اين عزيزان بتوانيم از وقوع اين گونه حوادث جبران ناپذير جلوگيري کنيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط