سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۸

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با فرماندهان عمليات ديدار کرد

فرماندهان و رؤساي ايستگاه هاي هشتگانه آتش نشاني قزوين با ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين ديدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ در روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه در جلسه اي فرماندهان و رؤساي ايستگاه هاي آتش نشاني شهر قزوين با حضور در دفتر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با بررسي عملکرد چند ماهه اين سازمان در عمليات هاي اطفاء حريق و امداد و نجات از ابتداي سال 95 ، نقاط ضعف و قوت و برنامه هاي پيش روي اين سازمان را تبيين کردند.

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با تقدير و تشکر از زحمات فرماندهان ايستگاه هاي آتش نشاني قزوين در جريان عمليات هاي سخت و طاقت فرساي اين سازمان در طول سال اظهار کرد: زماني که حادثه اي اتفاق مي افتد، همه مردم از صحنه حادثه دور مي شوند و اينجا زماني است که آتش نشانان صادقانه و از جان گذشته وارد صحنه حادثه مي شوند و اين حرکت خداپسندانه اجر و ثوابي بزرگ نزد خداوند باري تعالي خواهد داشت.

ذوالقدر با اشاره به عمليات هاي گسترده اين سازمان از ابتداي سال تاکنون افزود: با توجه به افزايش دماي هوا شاهد گسترش تعداد آتش سوزي‌هاي اين سازمان نسبت به سال هاي گذشته هستيم و ضرورت پيشگيري از اين اتفاق ارائه آموزش هاي علمي و عملي به شهروندان و برگزاري آموزش هاي ضمن خدمت براي دانش افزايي کارکنان سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين است.

وي در ادامه با تبريک فرارسيدن ماه ميهماني خدا، ماه مبارک رمضان تصريح کرد: گرفتن روزه بعنوان فريضه الهي براي آتش نشانان ثواب بيشتري در نزد خداوند متعال دارد، چرا که آتش نشانان با زبان روزه بصورت شبانه روزي در عمليات هاي طاقت فرساي امداد و نجات و اطفاء حريق براي تأمين ايمني شهروندان در ستيز با آتش تلاش مي کنند.

ذوالقدر در پايان لازمه پيشرفت پرسنل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين را در تحصيل و افزايش سطح علمي آنان دانست و خاطر نشان کرد: اکنون شاهد تحصيل آتش نشانان قزوين در رشته آتش نشاني در دانشگاه جامع علمي کاربردي شهرداري قزوين هستيم که بزودي ميانگين سطح تحصيلات در اين سازمان به سطح کارشناسي خواهد رسيد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط