چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

جهانگيري فرد، سرپرست سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات عمراني پايانه نسيم شمال قزوين تا پايان ماه جاري به پايان مي‌رسد

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پايانه نسيم شمال قزوين تا پايان خردادماه سال جاري به پايان مي‌رسد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري‌فرد افزود: اين سازمان به عنوان پيمانکار پروزه احداث پايانه نسيم شمال تمام توان خود را براي آماده سازي اين پايانه در موعد مقرر به کار گرفته است و اميدواريم طبق برنامه زمان بندي شده عمليات عمراني اين پروژه به پايان برسد.

وي با بيان اينکه اين پايانه در مساخت چهار هزار و 100 متر مربع و با صرف اعتباري افزون بر 12 ميليارد ريال احداث مي شود گفت: عمليات اجرايي اين طرح در حال حاضر در مرحله تجهيز و آماده سازي قرار دارد.

جهانگيري‌فرد خاطرنشان کرد: با بهره برداري از پايانه نسيم شمال ارائه خدمات به مسافران شهرهاي شمالي کشور به اين پايانه منتقل مي شود که اين وضعيت نقش مؤثري در حذف ترددهاي اضافي و کاهش بار ترافيکي در شهر به ويژه در محورهاي پر تردد ايفا مي کند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: پايانه نسيم شمال در بلوار ميرزا کوچک خان، تقاطع نسيم شمال واقع شده و در فازهاي بعدي قابل توسعه خواهد بود.

 

تصاویر مرتبط