دوشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۰

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري کارگاه هاي سلامت محور در محلات قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: سه کارگاه سلامت محور با عنوان شهروند و سلامت اجتماعي در محلات قزوين برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري افزود:موضوعات پيشگيري از سوانح در کودکان،پيشگيري از بيماري هاي واگير در فصل تابستان و مهارت هاي زندگي مي باشد که در محلات مينودر،آخوند و امامزاده حسين (ع)از 10 تا 17 خرداد ماه سالجاري برگزار خواهد شد.

وزيري نژاد اظهار کرد: ارتقاي سطح دانش سلامت شهروندان و و کاهش معضلات جسمي و روحي از جمله اهداف مهم کارگاه‌هاي آموزشي سلامت ‌محور در محلات قزوين است که با همکاري مرکز بهداشت شهيد بلنديان قزوين برگزار مي شود.

اين مسئول افزود:مساله پيشگيري از حوادث و بيماري هاي واگير دار بسيار قابل اهميت و کم هزينه‌تر از اين است که اتفاقي رخ دهد و سپس از آن جلوگيري شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تصريح کرد: به وسيله آموزش صحيح توانايي و قابليت خانواده‌ها در زمينه مواردي همچون پيشگيري افزايش مي‌يابد، در همين راستا برگزاري کارگاه‌هاي سلامت محور در 14 محله مختلف شهر قزوين و مرکزهاي فرهنگي اين شهر در دستور کار سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين قرار گرفته است. 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط