جمعه ۱۳۹۴/۱۱/۳۰

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

همکاري موثر و تخصصي بانک شهر با شهرداري قزوين

مسعود نصرتي، شهردار قزوين به مناسبت ششمين سالگرد بانک شهر پيام تبريکي صادر کرد.

به گزارش اداره روابط و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در اين پيام تبريک آمده است؛ استفاده از ظرفيت‌هاي مالي و اعتباري و شرکت‌هاي تخصصي و خدماتي بانک شهر باعث شده يکي از دغدغه‌هاي اساسي مديريت شهري، که انجام پروژه‌هاي شهري است رفع شود و شهرداري قزوين  در اين راستا توانسته در سال‌هاي گذشته همکاري خوبي با بانک شهر داشته باشد.

 

در ادامه آمده است؛ ضمن اعلام تبريک به مناسبت فرا رسيدن ششمين سالگرد تأسيس بانک شهر، بايد گفت که وجود اين بانک، باعت شده که مديريت شهري قزوين با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي مالي اين مجموعه بتواند به اجراي پروژه‌ها و در کنار آن توسعه شهر سرعت ببخشد.        

 

اگر پروژه‌هاي شهري تأمين منابع شوند مردم احساس رضايت بيشتري خواهند داشت و قطعاً پروژه‌هاي شهري به نسبت ساير پروژه‌ها سودآوري بيشتري دارند که با اين نگاه بايد با بانک شهر به عنوان يک بانک تخصصي همکاري‌هاي مؤثر، تخصصي و هدفمندي داشت.

 

در اين پيام تبريک بيان شده است؛ به‌منظور استفاده از ظرفيت‌هاي مالي و خدمات شرکت‌هاي تخصصي بانک شهر، تفاهم‌نامه‌هاي همکاري بسياري بين شهرداري قزوين و بانک شهر در سال‌هاي اخير منعقد شده است.

 

توسعه شهر قزوين در دستور کار مديران شهري قزوين قرار دارد و تلاش مي‌کنيم از پتانسيل‌هاي بانک شهر براي اجراي طرح‌هاي مهم عمراني به‌خوبي استفاده کنيم.

 

بانک شهر همواره در اجراي پروژه‌هاي شهري قزوين، همگام با شهرداري قدم برداشته است و اين براي مجموعه شهرداري قزوين ارزشمند مي‌باشد.

 

در ادامه آمده است؛ مجموعه مديريت شهري قزوين براي تأمين رفاه و آسايش شهروندان از هيچ اقدامي فروگذار نخواهد کرد و همه توان خود را به کار خواهد بست تا شهري آباد، توسعه يافته و مترقي با توزيع عادلانه امکانات و دسترسي آسان به خدمات براي آحاد شهروندان فراهم کند و بي‌ترديد در راستاي تحقق اين هدف، حمايت مردم و همدلي مسئولان، گره‌گشا و کارساز خواهد بود.

 

دستيابي به چنين نقطه‌هاي، نشانگر موفقيت شهرداري است و ما به خاطر نيل به اين جايگاه به خود مي‌باليم؛ چراکه بيراهه نرفته و در قدم اول که همان جلب اعتماد شهروندان به اين مجموعه مديريتي بوده، موفق عمل کرده‌ايم.

تصاویر مرتبط