3/3/2016

همتي، استاندار قزوين:

مرمت و احياي دولت‌خانه صفوي به شهرداري قزوين واگذار مي‌شود

استاندار قزوين از واگذاري مرمت و احياي دولت‌خانه صفوي به شهرداري قزوين باهدف توليد ثروت و توسعه گردشگري خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ فريدون همتي, استاندار قزوين گفت: بايد به تکميل پروژه رفاهي و تفريحي مجموعه بوستان ملي باراجين با نگاه ملي و جهاني در کنار تکميل آثار تاريخي و باستاني استان قزوين براي ايجاد يک محيط پرنشاط و جذاب براي گردشگري همت کرد.

همتي پيش از ظهر امروز در جلسه با شهردار قزوين، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مديران ارشد شهرداري در سالن مفاخر شهرداري افزود: نارضايتي مردم از عملکرد شهرداري قزوين خيلي کم است اين نشان مي‌دهد روش‌ها و کارها بسيار خوب پيش مي‌رود ولي نبايد غفلت کرد، مردم را بايد عزيز بشماريم و بدانيم که همه ما خادم مردم هستيم، اين روحيه را در خودمان به باور تبديل کنيم.

وي با بيان اينکه نشناختن حدود و عدم درک از وظايف در برخي مديريت‌هاي شهري موجب بروز مشکل شده است، تصريح کرد: بايد از اتحاد عالي بين اعضاي شوراي اسلامي شهر و مجموعه شهرداري، استفاده بهينه کرد.

مديريت عالي استان اظهار کرد: استانداري قزوين تمام‌قد در کنار مديريت شهري قرار دارد تا پروژه‌هاي مناسب و کارشناسي شهري به نتيجه برسد و سال 95، سالي پرتلاش و به ثمر نشستن پروژه‌هاي شهري باشد.

استاندار قزوين بيان کرد: استانداري موانع و مشکلات را کاهش خواهد داد و حاضريم هفته‌اي يک جلسه با مجموعه مديرت شهري قزوين داشته باشيم تا در هر جلسه دو موضوع اساسي را در حوزه دستگاه‌هاي ذي‌ربط که نيازمند هماهنگي هستند پيگيري و حل کنيم.

همتي اعلام کرد: عذر مديراني که در اين مسير خدمت به مردم و روان‌سازي امور جاري استان نباشد خواهيم خواست و افراد توانمند را جايگزين مي‌کنيم تا کار مردم پيش برود.

وي با اشاره به اينکه بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي محلي مديران، خلق ثروت و اعتبار کرد تا نيازهاي اساسي شهري استان حل شود، افزود: تغيير کاربري، تراکم و ... با به‌کارگيري مکانيسم‌هاي کارشناسي شده ميسر است تا محيط شهري براي زندگي شهروندان مساعدتر فراهم شود و مردم موردتکريم واقعي قرار گيرند.

استاندار قزوين با اشاره به بازديد 4 ساعته از برخي پروژه‌هاي بزرگ شهري قزوين بيان کرد: شهرداري قزوين براي توسعه عمراني شهر اقدامات بزرگي کرده است و اميد دارم اين پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر افتتاح شود.

همتي تصريح کرد: مردم هم کارهاي خداپسندانه را خوب مي‌فهمند و خوب قدردان خدمت خالصانه هستند.

وي در ادامه خواستار توجه بيشتر مجموعه مديران شهري به توزيع خدمت در همه مناطق شهري به‌ويژه مناطق محروم شد.

 

related images