چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۲

دکتر مجابي، معاون سازمان حفاظت محيط زيست:

20 درصد تنوع گونه‌هاي جانوري کشور متعلق به قزوين است

دکتر سيد محمد مجابي، معاون توسعه مديريت، حقوقي و امور مجلس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: 20 درصد تنوع گونه‌هاي جانوري کشور متعلق به استان قزوين است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ دکتر مجابي در اولين همايش بين‌المللي محيط زيست و حيات وحش ايران که در سالن اجتماعات تالار شهر برگزار شد، افزود: در بزرگترين اجلاس درباره تغيير اقليم کره زمين با حضور 195 کشور در سازمان ملل متحد، دماي کره زمين 15 درجه برآورد شد که اگر به اين موضوع توجه نشود بقاي طبيعت، محيط زيست و انسان به خطر مي‌افتد.

وي به سياست‌هاي کلي ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بر اساس اصل 50 قانون اساسي، سياست گذاري‌هاي دقيق در اين زمينه و وارد نشدن مباحث سليقه‌اي به اين سياست گذاري‌ها اميد است در راستاي حفاظت از محيط زيست اقدامات مؤثري صورت گيرد.

معاون توسعه مديريت، حقوقي و امور مجلس سازمان حفاظت محيط زيست با بيان اينکه در قبل محيط زيست در اولويت کاري مسئولان قرار نمي‌گرفت، اظهار کرد: اکنون همگان نگاه جدي به اين موضوع دارند و همچون شهرداري و استانداري قزوين در راستاي حفظ محيط زيست گام بر مي‌دارند.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط