پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۰

با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک؛

درخواست‌های ترافیکی 137 شهروندان میدانی بررسی شد

مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر با همراهی مدیرعامل سازمان حمل ونقل وترافیک، درخواست‌های ترافیکی شهروندان را میدانی بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر‌ 137؛ مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر با همراهی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک، برخی از درخواست‌های پرتکرار و حادثه آفرین ترافیکی را به صورت میدانی بررسی کردند.

 

مهدی کوزه‌گرها،مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر، به هدف از بازدیدهای میدانی اشاره کرد و گفت: استراتژی مرکز 137   همواره بر این موضوع متمرکز بوده که مدیران شهری، صدای شهروندان را  رسا بشنوند و گاهی با ارتباط چهره به چهره، درخواست شفاف تر و فارغ از بروکراسی‌های اداری مطرح شود.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه،مدیران شهری همواره از این بازدیدها استقبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: هدف مدیریت شهری، مشارکت شهروندان در اداره شهر بوده و مرکز 137 با انتقال ایده‌ها، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های شهروندان به مدیران شهری در این راه گام برمی‌دارد. 

 

در این بازدید، جانی،مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک، درخواست‌های احداث پل هوایی، آرام سازی محدوده بلوار سردار سلیمانی و نصب سرعت گیر در محدوده میدان قدس و مسائل ترافیکی میدان تره بار را با حضور شهروندان درخواست کننده بررسی کرد.

 

پایان پیام

تصاویر مرتبط