چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۵

در بيانيه مشترک شهردار و رئيس شوراي اسلامي قزوين صورت گرفت؛

دعوت رئيس شوراي اسلامي و شهردار قزوين از مردم انقلابي در انتخابات 7 اسفند

رئيس شوراي اسلامي و شهردار قزوين در بيانيه‌اي مشترک از مردم فهيم و انقلابي شهر و کشورمان براي حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت به عمل آوردند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ در متن اين بيانيه كه از سوي فرج‌اله فصيحي‌رامندي رئيس شوراي اسلامي شهر و مسعود نصرتي شهردار قزوين صادر شده، آمده است: انتخابات تجلي حضور مردم در صحنه و يكي از اركان مهم حفظ  و تداوم نظام مردم سالاري ديني است و بر همين اساس مقام عظماي ولايت حضرت آيت ا... العظمي  خامنه اي (مد ظله العالي) در بيانات حكيمانه خود در ديدارهاي مختلف بر اهميت اصل انتخابات و حضور يكپارچه و پر شور مردم تاكيد بسياري داشته اند. به طوريكه حضور در انتخابات را جهاد و وظيفه شرعي، وجداني، عقلاني و ملي معرفي کرده‌اند.

در ادامه اين بيانيه همچنين آمده است: لذا در راستاي اطاعت از فرامين معظم له و پاسخگويي به نداي نجات بخش ايشان و پيروي از ساير مراجع عظام تقليد و همچنين حفظ آرمان هاي انقلاب اسلامي و پاسداري از خون شهيدان به پاي صندوق‌هاي راي مي‌رويم تا همچون گذشته با حضور حداكثري خويش در اين انتخابات، افكار خام ضد انقلاب را باطل و استقرار و ثبات نظام اسلامي را در چشم جهانيان به نمايش بگذاريم و تحسين همگان را برانگيزيم تا ثمره انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي باعث دميدن خون تازه به پيكر انقلاب و كشور گردد.

بنابراين شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين، با سپاس از حضور ستودني شما مردم عزيز و امت شهيد پرور در عرصه‌هاي مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بار ديگر حضور هوشمندانه، مقتدرانه و حداكثري شما را در انتخابات روز هفتم اسفندماه 94 خواستار است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط