یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

طرح رفع گره های ترافیکی و ساماندهی مقابل میدان میوه و تره بار به اجرا درآمد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح رفع گره های های ترافیکی و ساماندهی و انتظام بخشی مقابل میدان میوه و تره بار با همکاری پلیس راهور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا افزود: با توجه به این که بی نظمی های حاصل از توقف غیرمجاز کامیون های باری و خودروهای شخصی در مقابل سردر ورودی میدان میوه و تره بار موجب انسداد شدید ترافیکی شده و این ترافیک به بلوار جمهوری اسلامی نیز سرایت می کند، طرح رفع گره های ترافیکی و ساماندهی مقابل میدان میوه و تره باراز طریق اعمال قانون خودروها و کامیون های باری که مقابل میدان میوه و تره بار به طور غیرمجاز توقف کرده اند به اجرا درآمده است.

وثوق نیا ادامه داد:در راستای اجرای این طرح، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 خودروی گشت و بازرسی حوزه بار سازمان تاکسیرانی به همراه پلیس راهور نسبت به اعمال قانون خودروهایی که در مقابل سردر ورودی میدان میوه و تره بار به طور غیرمجاز توقف کرده اند اقدام می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که در راستای حمایت از حقوق شهروندان و غرفه داران میدان میوه و تره بار به اجرا درآمده، علاوه بر روان سازی ترافیک در بلوار جمهوری اسلامی، موجب تسهیل در تردد خودروهای خدمت رسان، مانند خودروی آتش نشانی و اورژانس در مقابله با حوادث احتمالی در این خیابان می شود. به منظور اجرای بهتر طرح، همه روزه عوامل بازرسی سازمان تاکسیرانی به همراه پلیس راهور از ساعت 9 تا 12 در مقابل مدخل ورودی و خروجی میدان میوه و تره بار مستقر خواهند شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط