یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۸

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نور آرايي فلکه دوم شهرک کوثر قزوين

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: همزمان با فرا رسيدن ولادت با سعادت امام رضا (ع)، سازمان زيباسازي شهرداري قزوين اقدام به نور آرايي ميدان انقلاب (فلکه دوم) شهرک کوثر کرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي افزود: اين اقدام با توجه به ماموريت و فعاليت اين سازمان در خصوص نورآرايي و آذين بندي فضاهاي شهري در مناسبت ها و به منظور ايجاد حس نشاط و سرزندگي شهروندان انجام شده است.
 
وي در ادامه با اشاره به  نام‌گذاري امسال به نام سال نور از سوي سازمان بين المللي يونسکو، هدف از اجراي اين طرح را افزايش کيفيت فضاهاي شهري عنوان و تصريح کرد: براي اجراي  طرح  نور پردازي فلکه دوم کوثر که به صورت چتري و با ريسه هاي تک وات مي باشد، حدود 600 متر ريسه استفاده شده است.
 
قاسمي، تناسب نورپردازي هاي سطح شهر با محيط پيرامون را بسيار مهم قلمداد کرد و يادآور شد:  به لحاظ قرار داشتن مسجد امام حسن عسگري (ع) در مجاورت فلکه دوم کوثر، براي ايجاد فضاي معنوي، سعي شده در نورآرايي اين فلکه از تلفيق رنگ هاي سبز و آبي استفاده شود.
 
اين مقام مسئول، با تاکيد بر تاثير بسيار زياد نورپردازي شهري و تأمين فضاي روشن در شب، در احساس لذت، خرسندي و بهبود روحيه شهروندان، خاطر نشان کرد:  مديرکل و کارکنان شرکت برق استان در انجام پروژه‌هاي اين سازمان به خصوص نور آرايي سطح شهر، همکاري و همراهي بسيار خوبي دارند که جاي تقدير و تشکر کرد.
 
وي در خاتمه از شهروندان به دليل همراهي در اجراي پروژه‌هاي شهرداري و حفظ و نگهداري تجهيزات شهري قدرداني کرد و افزود: صبر و حوصله مردم شريف قزوين در زمان اجراي پروژه ها قابل تقدير است.
 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط