دوشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۲

کاظمي، مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

جشنواره تابستانه "خندان و گريان" در بوستان‌هاي شهر قزوين برگزار مي‌شود

سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين از آغاز به کار جشنواره تابستانه "خندان و گريان " به مدت 30 روز در بوستان‌هاي شهر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ کاظمي افزود: نمايشنامه شاد با هنرنمايي هنرمندان و با موضوع مشارکت کودکان و نوجوانان در حفظ و نگهداري  فضاي سبز محلات و استفاده درست از تجهيزات و مبلمان پارکي به اجرا در مي‌آيد و داراي محتواي آموزشي براي کودکان و خانواده‌هاست.

وي افزود: در اين نمايش ميداني هنرمندان در نقش‌هاي خندان و گريان به ايفاي نقش مي‌پردازند و در ارتباط با کاربران فضاي سبز با اطلاع رساني، پيام مورد نظر را در قالب يک اثر هنري و به صورت چهره به چهره به حاضران انتقال مي‌دهند.    

وي اظهار کرد: هرچند رسالت سازمان پارک‌ها و فضاي سبز ايجاد و نگهداري فضاي سبز است اما با اعتقاد به اينکه فرهنگ‌سازي يک وظيفه همگاني است در تلاشيم تا با تحکيم ارتباطات، ديدگاه شهروندان و به ويژه کودکان را نسبت به مقوله حفظ فضاهاي سبز بهبود بخشيم.

مدير عامل سازمان پارک ها و فضاي سبز بيان کرد: انتظار داريم با اجراي  فعاليت‌هاي فرهنگي – هنري در سطح بوستان‌ها، بتوانيم با شناساندن اهميت و جايگاه فضاي سبز شهري حساسيت شهروندان را درباره حفظ و نگهداري از فضاي سبز شهري افزايش دهيم.

کاظمي اعلام کرد: برنامه "خندان و گريان" هر روز از ساعت 19تا 20 در يک بوستان شهري برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند از طريق واحد روابط عمومي سازمان در جريان برنامه هاي آينده اين نمايشنامه قرار گيرند.

لازم بذکر است، سال گذشته نيز جشنواره تابستانه "عمو باغبان و مبارک" در بوستان هاي شهر اجرا شد که با استقبال بي نظير کودکان و خانواده ها همراه بود.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط