یکشنبه ۱۳۹۴/۰۶/۰۱

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان عمليات روکش آسفالت خيابان فردوسي قزوين

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: عمليات روکش آسفالت خيابان فردوسي قزوين به پايان رسيد.


به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي افزود: اين پروژه حد فاصل ميدان آزادي و ميدان عدل در مدت دو شب و با تلاش شبانه کارکنان اين سازمان اجرايي شد.

وي با اشاره به اينکه براي اجراي اين پروژه دو اکيپ ماشين آلات پخش آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است، اظهار کرد: اين پروژه در مساحت 900 مترمربع، با صرف يک هزار تن آسفالت و با بهره مندي از 12 کاميون حمل آسفالت و پنج چرخ لاستيکي و آهني به اجرا درآمد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين با تأکيد بر اينکه افزايش کيفيت و عمر روکش آسفالت معابر شهر مهم ترين هدف سازمان عمران به شمار مي آيد، گفت: به همين منظور قبل از اجراي اين پروژه، عمليات اجراي آسفالت موزاييکي در اين معبر صورت گرفت.

علمي با اشاره به استفاده از روبات هاي آدم نماي اعلام خطر در ورودي هاي منتهي به اين مسير گفت: اين دو روبات به منظور اعلام خطر به شهروندان جهت کاهش سرعت و عبور ايمن از اين معبر و تأمين امنيت شهروندان و کارکنان در اين پروژه  مورد استفاده قرار گرفت.

وي در پايان اظهار کرد: استفاده از نيوجرسي هاي پلاستيکي و کله قندي و نيز نوار خطر از ديگر اقدامات سازمان عمران شهرداري قزوين در راستاي تأمين امنيت شهروندان و کارکنان بوده است.

 

تصاویر مرتبط