یکشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۸

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

نمايشگاه تصاوير کمتر ديده شده شهيد بابايي برگزار شد

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: سازمان زيباسازي با همکاري اداره کل بنياد شهيد استان قزوين اقدام به برگزاري نمايشگاه تصاوير کمتر اکران شده شهيد بابايي در پل هوايي عابر پياده خيابان شهيد بابايي کرده است.

 

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين با اعلام اين خبر و با اشاره به افتخار شهر قزوين در تربيت و تقديم شهيدان بزرگ در راه انقلاب و ملت افزود: در اين نمايشگاه سعي شده است گوشه‌‎اي از مجاهدت‌هاي اين شهيد بزرگوار در معرض ديد شهروندان قرار گيرد.
 
وي در ادامه با اشاره به اقدامات اين سازمان در اجراي هر چه باشکوهتر مراسم سالروز شهادت اين شهيد سرافراز دفاع مقدس،  چاپ و نصب بنر بر روي ابزارهاي تبليغاتي در معابر عمومي و پرتردد شهر، گلزار شهدا و مقابل خانه اين شهيد را از ديگر اقدامات اين سازمان اعلام  کرد.
 
قاسمي يادآور شد: باتوجه به اينکه تصوير نقاشي شهيد بابايي بر روي ديوار خانه شهيد بابايي که در خيابان سعدي واقع شده است مخدوش شده بود اين سازمان به همين مناسبت در حال بازسازي تصوير اين شهيد گرانقدر در اين ايام مي باشد.
 
وي گفت: شهيدبابايي در طول حيات پربار خود خدمات بسيار ارزنده‌اي را در راه اعتلا و کشور انجام داده است و تمام  مسئولان مرهون مجاهدت‌هاي ايشان هستند.
 
اين مقام مسئول تصريح کرد: اميدواريم با اقدامات انجام شده بتوانيم گوشه‌‌اي از رشادت‌هاي اين شهيد بزرگوار را در معرض ديد همگان قرار داده و به برکت خون شهدا به وظيفه و مسئوليت خود به درستي عمل کنيم.
 
پايان پيام


 

تصاویر مرتبط