سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۳

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

بهره‌برداري از دوربرگردان ضلع شمال ميدان مادر و بلوار دانشگاه امام خميني(ره)

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: احداث دوربرگردان ضلع شمال ميدان مادر و دوربرگردان رويکرد جنوب به جنوب بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) نرسيده به تقاطع بلوار معلم به بهره‌برداري رسيد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: هر ساله با توجه به مطالعات انجام شده و نيازسنجي صورت گرفته، انجام برخي از اصلاحات مورد نياز سطح شهر قزوين در دستور کار سازمان قرار مي گيرد.
 
وي با اشاره به احداث دوربرگردان ضلع شمال ميدان مادر اضافه کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته احداث دوربرگردان ضلع شمال ميدان مادر ضرورت داشت که با برنامه ريزي منسجم انجام شد و به بهره برداري رسيد.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: همچنين براساس نيازسنجي به عمل آمده اين سازمان اقدام به احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بلوار دانشگاه بين المللي امام خميني(ره) نرسيده به بلوار معلم کرد.
 
عرشيان تصريح کرد: اين دو پروژه با توجه به ضرورت رعايت قوانين راهنمايي ورانندگي و رعايت حق تقدم توسط شهروندان انجام شده است.
 
وي با اشاره به اعتبار هزينه شده و مدت زمان صرف شده براي اجراي اين دو پروژه گفت: دو پروژه مذکور در مجموع با اعتبار 120ميليون تومان در مدت زمان يک ماهه به پايان رسيد.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: در ضمن با توجه به ضرورت آرام سازي و ايمن سازي محل گذر عابران پياده در حد فاصل دوربرگردان هاي مذکور اقدام به احداث گذر برجسته با تأکيد بر آرام سازي جريان ترافيک انجام مي شود.
 
عرشيان يادآور شد: همچنين سرعت گيرهاي پيراموني نيز جمع آوري شده است.
پايان پيام/
 

 

تصاویر مرتبط