شنبه ۱۳۹۴/۰۵/۱۰

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين تشريح کرد؛

تشريح پروژه‌هاي سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين در سال جاري

سيد مهدي کاظمي، مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: در برنامه کاري سال 94، پروژه‌هاي بزرگ، مهم و حساسي در دستور کار قرار دارد و در کنار آن حجم وسيعي از عمليات توسعه، بازپيرايي و نگهداري فضاهاي سبز نيز تعريف شده است.

 

 


به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي افزود: اين سازمان به منظور افزايش هر چه مطلوب تر سطح کمي و کيفي فضاهاي سبز شهري، تمام امکانات و توان خود را به کار گرفته است و اميدواريم بتوانيم با تدابير و برنامه هاي پيش بيني شده و با همراهي و مشارکت شهروندان خدمات مطلوبي را در سطح فضاهاي سبز شهري و بوستان ها به شهروندان ارائه کنيم.
کاظمي درباره پروژه‌هاي سال جاري سازمان پارک ها و فضاي سبز گفت: احداث بوستان ملاخليلا به مساحت 7 هکتار واقع در جنب ميدان دفاع مقدس که عمليات اجرايي آن آغاز شده و به لحاظ موقعيت جغرافيايي و قرار گيري در ورودي شهر پذيراي مسافرين و ميهمانان خواهد بود.
اين مقام مسئول دومين پروژه سال جاري اين سازمان را احداث فضاي سبز در بوستان نسترن واقع در شهرک دانش عنوان و بيان کرد: با پايان يافتن عمليات عمراني اين بوستان توسط شهرداري منطقه، احداث فضاهاي سبز آن از سوي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري انجام خواهد شد.
کاظمي جابه جايي موفقيت آميز درختان واقع در مسير اجراي طرح احداث تقاطع غيرهمسطح امام رضا(ع) و تقاطع ميدان قدس به بلوار صياد شيرازي و بوستان ملت را سومين پروژه شاخص سازمان پارکها و فضاي سبز در سال جاري اعلام کرد.
وي با بيان اين مطلب که اين درختان مانع اجراي پروژه‌هاي عمراني بودند و با استفاده از مهارت کارشناسان سازمان جابه جا و به مکان مناسبي منتقل شدند.
وي ادامه داد: 70 درصد طرح توزيع و کاشت 50 هزار اصله نهال در قزوين محقق شده است که اين طرح با مشارکت نواحي ده گانه شهرداري و اقشار مختلف مردم از اواخر سال 93 آغاز شده و هم اکنون در دست اجرا قرار دارد.
مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز از احداث سراي پيشکسوتان در ضلع جنوبي بوستان ملت و محل سابق شهربازي ملت به عنوان پنجمين پروژه سال جاري اين سازمان ياد و تصريح کرد: عمليات احداث فضاي سبز و تامين امکانات و تجهيزات آن به پايان رسيده است.
کاظمي افزود: ششمين پروژه شاخص اين سازمان انتقال آب غير شرب به بوستان ملي باراجين از محل بوستان دهخدا مي باشد، که به طول 5 هزار و 600 متر طول در دست اقدام قرار دارد.
مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين افزود: به موازات پروژه‌هاي شاخصي که در سال جاري در برنامه اجرا قرار دارد، عمليات حفظ و نگهداري فضاي سبز موجود به وسعت 590 هکتار انجام مي‌شود که جزو امور روزمره و حساس اين سازمان است که طي سال عمليات بازپيرايي و به زراعي گسترده اي شامل 22 آيتم براي مراقبت و نگهداري و در نهايت حفظ کيفيت آن انجام مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط