یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی خواستار شد؛

ارایه رایگان خدمات اتوبوسرانی به بانوان شهر قزوین در روز ولادت فاطمه زهرا (س)/ میدان مادر قزوین به احترام بانوان شهر آذین بندی می شود

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین خواستار ارایه رایگان خدمات اتوبوسرانی برای بانوان شهر قزوین در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س) شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در نشست  با مشاور  امور بانوان شهردار و جمعی از بانوان شهرداری قزوین در تالار مفاخر برگزار شد با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری برای برگزاری مراسم گرامیداشت مقام مادر اظهار کرد: می توانیم در یک روز گردهمایی بانوان پرسنل شهرداری قزوین را در طبیعت باغستان سنتی داشته باشیم و برنامه های متنوعی را برای این روز در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: حضور بانوان خوشنویس و هنرنمایی آنان و حتی حضور بانوان هنرمند دیگر در این مراسم و اجرای مسابقات ورزشی می تواند برنامه ریزی شود.
 
اشدری در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: لازم است تا بانوان توانمند شهرداری در بخشهای مختلف احصا شود و در روز مراسم یک میز برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی اختصاص یابد تا در فضایی مفرح بانوان در جریان توانمندی های همدیگر قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد:تقدیر از بانوان خانواده شهدا و همسران ایثارگران و همچنین بانوان سرپرستان خانوار از دیگر مواردی است که پیشنهاد می شود به مناسبت گرامیداشت مقام زن و مادر در برنامه ها لحاظ شود.
 
به گفته رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین،می توان با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار با تعدادی از زنان سرپرست خانوار که به سختی تامین معاش و زندگی می کنند در دستور کار برنامه های مدیریت شهری قرار گیرد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار رایگان شدن یکسری خدمات شهرداری قزوین برای بانوان شهر قزوین در روز ولادت فاطمه زهرا (س) شد و گفت:می توانیم برخی خدمات مانند استفاده از  اتوبوسهای درون شهری را برای استفاده بانوان شهر به ویژه دانش آموزان و دانشجویان رایگان کنیم؛  همچنین طی هماهنگی انجام شده  با روسای سازمان های  زیباسازی  و فضای سبز  شهرداری مقرر شد  نسبت به آذین بندی شهر به ویژه  فضای سبز و نور پردازی میدان مادر نگاه ویژه ای شود.
 
وی همچنین خواستار توجه به زیباسازی و نصب بنرهایی با عنوان "بانو،شهر قدردان توست" در سطح مناطق و سازمانها و در سطح معابر و خیابانها توسط سازمان زیباسازی شهرداری قزوین شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط