یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۲

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم استقرار سامانه های مدیریت پروژه در شهرداری قزوین

راه اندازی و استقرار سامانه های مدیریت پروژه در شهرداری قزوین یک ضرورت است و در این راستا می توان از تجریبات شهرداری مشهد بهره مند شد .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، مهدی مهدی خانی رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین  در جلسه علنی شورا ضمن بیان اهمیت استفاده از سامانه های مدیریت پروژه در شهرداری قزوین اظهار کرد: مدیریت پروژه به مفهوم بگارگیری دانش، مهارت ها، ابزارها و تکنیک های لازم برای دستیابی به موفقیت پروژه است لذا به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و زمان بندی دقیق پروژه ها تا به بهره برداری رسیدن آن‌ها  باید راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه در شهرداری قزوین در دستور کار قرار گیرد.
 
 وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلات در اجرای پروژه  های شهری  در قزوین عدم انسجام و مدیریت در پروژه های مختلف است.
                                                                                                                                                                                                                                                                 مهدی خانی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد تجربیات خوبی در زمینه مدیریت پروژه دارد تاکید کرد: می توانیم از تجربیات شهرداری مشهد که یکی از شهرهای موفق در زمینه مدیریت پروژه است در شهرداری قزوین استفاده نماییم .
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین تصریح کرد: با استفاده از مدیریت پروژه و توجه به این بخش می توانیم به صورت ماهانه گزارش های مختلفی را تولید نماییم و از آنها در تصمیم گیری مدیریت شهری استفاده نماییم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط