یکشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

عضو شورای اسلامی شهر قزوین؛

پروژه میدان میوه و تره بار توسط شهرداری اجرا شود / استفاده از سرمایه گذار روند اجرای پروژه را طولانی می کند

اگر پروژه جابجایی واحداث میدان میوه وتره بار مرکزی توسط شهرداری اجرا شود فواید زیادی خواهد داشت و پروژه نیز زود تر به سرانجام خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فرج اله فصیحی رامندی  عضو  شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که پیرامون تصمیم گیری درخصوص انتخاب روش اجرای پروژه میدان میوه وتره بار مرکزی برگزار شد اظهار کرد: اگر این پروژه توسط سرمایه گذار و بخش خصوصی انجام شود دیرتر به نتیجه خواهد رسید و پروسه جذب سرمایه گذار بسیار طولانی و به ثمر نشستن آن با تاخیر خواهد بود . ضمن اینکه در حال حاضر سرمایه گذار مشخص و تعریف شده ای نداریم.
 
فصیحی رامندی با بیان اینکه پروژه های سرمایه گذاری در دوره های گذشته سرنوشت خوشی نداشته است خاطر نشان کرد: پروژه های  تئاتر شهر، ساختمان راژیا و بازیگاه دالفک که در گذشته به صورت سرمایه گذاری و مشارکتی انجام شده بود، مجددا اتخاذ تصمیم شد، در خصوص این پروژه نیز می شود در حین اجرا اتخاذ تصمیم کرد.
 
به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،در بودجه امسال 150میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده که می توانیم کار را شروع نموده و در ادامه  مسیر منابع مالی پیش بینی شده را  از محل دارایی های ملکی تامین نمائیم و چنانچه با مشکل برخورد کردیم دوباره تصمیم بگیریم .
 
فصیحی رامندی  همچنین در خصوص مطرح نمودن دوباره طرح تصفیه  شیرابه پسماند اظهار کرد: توقف این پروژه خلاف قانون بود و درحال حاضر نیز که مراحل بررسی قانونی در مراجع  نظارتی  در حال انجام است اجازه دهیم کار پیش رود و مانع اجرای این پروژه نشویم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط