یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

فصیحی رامندی،

همکاری و مساعدت شورا و مدیریت شهری با انتقال خون قزوین

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهرقزوین بر لزوم همکاری و مساعدت شورا ومدیریت شهری قزوین با اداره کل انتقال خون استان قزوین تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل انتقال خون استان برگزار شد بر لزوم همکاری و مساعدت شورا ومدیریت شهری قزوین با این اداره کل تاکید نمود وگفت: شورا ومدیریت شهری قزوین در راستای فرهنگسازی اهدای خون وهماهنگی جهت تامین زیرساختهای لازم همکاری لازم را خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: همکاری و مساعدت در راستای تشویق اهداکنندگان و تجلیل از آنها درقالب لایحه ای حمایتی از سوی شهردارقزوین به شورا ارایه گردد تا اقدامات لازم تصمیم گیری شود .
 
فصیحی رامندی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت درخصوص لایحه مساعدت و تخفیف درعوارض تعاونی مسکن پوشینه بافت گفت: باید برای این گونه تعاونی ها ضابطه و قاعده مشخصی تعریف شود و براساس آن تصمیمات اخذ گردد.
 
وی همچنین در خصوص لایحه شهرداری قزوین پیرامون تمدید قراداد و تامین نیرواز طریق یک شرکت واسط گفت: چرا شهرداری به طور مستقیم با شرکت بهسازان وارد قرارداد نمی شود این گونه، هزینه بالاسری کمتری تحمیل خواهد شد و با یک مصوبه شورا مشکل حل خواهد شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط