یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

فاطمه اشدری،

اختصاص بیلبوردهای شهری برای ترویج پویش نذر خون/ مرکز 137 شهرداری تقویت شود

باتوجه به فرا رسیدن ماه صفر و اربعین حسینی سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید بیلبوردهایی را برای تبلیغ و ترویج پویش نذر خون در محل‌های مناسب شهر قزوین نصب کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،فاطمه اشدری رییس کمیسیون بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور مدیر کل انتقال خون استان قزوین برگزار شد، با بیان اهمیت اقدامات انتقال خون در تامین خون ومورد نیاز بیماران  علی الخصوص بیماران خاص که به خون و فرآورده های خون نیازمندند ،اظهار کرد:باید مدیریت شهری قزوین در راستای وظایف فرهنگی خود نسبت به فرهنگسازی و تبلیغات شهری در حوزه اهدای خون  فعال تر عمل نماید. ضمن آنکه سازمان فرهنگی می‌تواند در بخش فرهنگ سازی و تشویق شهروندان ، خصوصا بانوان عزیز و تقدیر از اهدا کنندگان خون از محل ردیف بودجه خاص آموزش شهروندی هزینه کرده و این سازمان را همراهی کند .
 
وی ادامه داد: باتوجه به فرا رسیدن ماه صفر و اربعین حسینی سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید بیلبوردهایی را برای تبلیغ و ترویج پویش نذر خون در جای‌جای شهر و در محل‌های مناسب شهر قزوین نصب کنند.
 
اشدری خاطر نشان کرد: برای جابه‌جایی تیم سیار انتقال خون باید با سازمان انتقال خون هماهنگ شود و اگر نیاز به وسیله نقلیه مناسب است، باید این وسایل نقلیه را با دستگاه‌هایی مانند یخچال مناسب‌سازی کنند و این خودروهای نقلیه باید در محل‌های اجتماع عزاداران ماه صفر و به ویژه موکب‌های اربعین حاضر باشند.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین  و پیرامون لایحه اجرای فوریتهای خدمات شهری در منطقه دو اختصاص داشت گفت:سامانه 137 شهرداری قلب تپنده شهر است و به این واسطه شهروندان با شهرداری در تماس هستند و مشکلات خود را مطرح می کنند لذا ضرورت دارد تا در همه ابعاد تقویت شود. ممکن است شهروندان عزیز مدیریت شهری را نسبت به پروژه های زیر بنایی و زیرساختی  عمرانی کمتر مواخذه در اجرا و تاخیر آن کنند ، ولی نسبت به پروژه های روبنایی که سهل الوصول و نیاز مستمر شهروندان است واکنش شدید نشان داده و شدیدا مطالبه گرند ، حق هم همین است باید مدیریت شهری ساز و کار مناسب در این حیطه فراهم سازد  که قطعا موجب امیدواری و رضایت مندی و آسایش ،
و رفاه مردم می شود.
 
نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: رفع سریع مشکلات مطرح شده با سامانه 137 از مطالبات مهم شهروندان و دغدغه اعضای شوراست لذا باید در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن مشکلات مردم رفع شود.
 
اشدری همچنین خواستار تقویت سامانه 137 شهرداری در بخشهای مختلف نیرو، تجهیزات و امکانات شد و گفت: باید پرسنل و افرادی که با این سامانه سرو کار دارند به صورت متحد الشکل لباس ویژه داشته باشند و تجهیزات و خودروهای اعزام شده توسط این سامانه در شهر باید آرم ویژه ای داشته باشد تا شهروندان بدانند که نظرات و پیام های آنان توسط مدیریت شهری پیگیری می شود و باعث امید و رضایت شهروندان در شهر می شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط