جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۲۷

رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین :

لزوم تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری شهر قزوین

رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری توسط شهرداری قزوین تاکید نمود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی،برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار  بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با تاکید بر این مطلب اظهار کرد: وجود طرح و اطلس جامع سرمایه گذاری در شهر قزوین راه را برای جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های متنوع سرمایه گذاری فراهم خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: در ادامه روند تدوین اطلس سرمایه گذاری بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری تدوین و ارایه خواهد شد و جذب سرمایه گذار اتفاق می افتد.
 
چگینی نبود اطلس جامع سرمایه گذاری در شهر قزوین را نشانه بی برنامگی ذکر کرد و افزود: با تهیه و تدوین این طرح یک قدم جلوتر خواهیم بود چرا که ظرفیتها برای اجرای پروژه ها وجذب سرمایه گذار شناسایی شده است.
 
رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین،خواستار تقویت نگاه سرمایه گذاری توسط مدیران شهری و استانی شد و افزود:درجهت تسهیل گری و جذب سرمایه گذار باید نگاه های حاکم بر حوزه سرمایه گذاری اصلاح شود وگرنه استان رنگ سرمایه گذار را نخواهد دید.
 
به گفته وی ،وقتی شهرداری در احداث بوستان که از ابتدا تا به انتها صرف هزینه را در پی دارد به دنبال منفعت و سود خود نیست و وظیفه خود می داند باید در حوزه سرمایه گذاری نیز به دنبال سهم خواهی و سود نباشد و نهایت همکاری را با سرمایه گذاران داشته باشد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه که به بررسی لایحه افزایش حق الزحمه رانندگان آژانس اختصاص داشت گفت:شهرداری در بسیاری از موضوعات وظیفه هزینه کردن ندارد اما مساعدتهای خوبی را به ارگانها و نهادهای مختلف دارد لذا ضرورت دارد تا نسبت به رانندگان زحمتکش آژانس که کار تردد و جابجایی پرسنل و امورات شهرداری را انجام می دهد نگاه ویژه ای داشته باشد.
 
وی همچنین با مطرح کردن لایحه شهرداری پیرامون این موضوع خواستار موافقت با افزایش ۷۰ درصد نرخ مصوب سازمان تاکسیرانی برای حق الزحمه رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط