پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۳۰

عمويي، مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين خبر داد

آغاز به کار دکه‌هاي عرضه يخ بهداشتي در شهر قزوين

حسين عمويي، مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين از آغاز به کار دکه‌هاي عرصه يخ بهداشتي در سطح شهر قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين؛ حسين عمويي افزود: با توجه به آغاز فصل گرما و به‌ منظور تأمين نياز مسافران و شهروندان و جلوگيري از انتقال آلودگي و شيوع بيماري‌هاي موسمي در فصل تابستان، سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و ساماندهي مشاغل شهري شهرداري قزوين از ابتداي خردادماه اقدام به جانمايي دکه‌هاي عرضه يخ بهداشتي در سطح شهر کرده است.

حسين عمويي با بيان اينکه فعاليت اين دکه‌هاي فصلي تا پايان شهريور ماه سال 95 ادامه خواهد داشت، افزود: دکه‌هاي يخ فصلي در مبادي ورودي و خروجي شهر جانمايي شده است تا مسافران بتوانند به راحتي به اين دکه ‌ها دسترسي داشته باشند.

عمويي در پايان با اشاره به اينکه اکنون 10 دکه يخ بهداشتي در کمربندي جمهوري، فلکه انگور، بلوار ميرزا کوچک خان، بلوار خامنه اي، ميدان مينودر، خيابان اصفهان و جنب مزار شهدا جانمايي شده‌اند، ادامه داد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط دکه‌ها و کيوسک‌ها مراتب را به سازمان ميادين ميوه و تره بار وساماندهي مشاغل شهري اطلاع دهند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط