سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۸

شفيعي، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

آتش نشانان قزوين جسد مردي را از آب به بيرون کشيدند

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از رهاسازي و خارج کردن جسد مردي مجهول الهويه از درون کانال آب طالقان (مادر) در نزديکي روستاي هادي آباد، از سوي تيم غواصان سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، ذوالقدر گفت: در تماس کشاورزان و همکاران اداره طرح آبياري استان قزوين در ساعت 14 روز دوشنبه بيست و هفتم ارديبهشت ماه از مشاهده جسد فردي در داخل کانال آب طالقان (مادر) در کيلومتر 25 کانال، حوالي روستاي هادي آباد خبر داده شد، که بلافاصله تيم امداد و نجات غواصي اين سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند جسد بي جان فردي در داخل دريچه آب بند کانال گير کرده است.

ذوالقدر تصريح کرد: غواصان سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين با استفاده از تجهيزات تنفسي غواصي ضمن ورود به دريچه آب بند کانال، جسم بي جان غريق را خارج نموده و تحويل مأمورين نيروي انتظامي حاضر در محل دادند.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با توجه به فرارسيدن فصل گرما و تمايل جوانان به شنا کردن در آب هاي فضاي باز از شهروندان خواست تا ضمن خودداري از شنا کردن در فضاهاي آبي غير استاندارد نظير: درياچه ها، کانال ها و سد هاي خاکي، نسبت به آگاه سازي فرزندان خود از خطرات آن اقدام کنند.

ذوالقدر در پايان ضمن اعلام آمار حوادث غرق شدگي در سال 94 افزود: در سال گذشته از پنج مورد حادثه غرق شدگي اعلام شده به اين سازمان، 3 مورد نجات يافته و متأسفانه 2 مورد قبل از رسيدن نيروهاي آتش نشاني جان خود را از دست داده بودند.

 پايان پيام

تصاویر مرتبط