سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۸

در بازديدمديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اراک ازقزوين صورت گرفت

تبادل اطلاعات بين سازمان زيباسازي شهرداري قزوين و اراک

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اراک و هيئت همراه در ديدار با مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در جريان آخرين پروژه‌ها و تجربيات اين سازمان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛  داريوش قاسمي، مدير سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در اين ديدار با خير مقدم به مدير عامل سازمان زيباسازي و هيئت همراه گزارش کاملي از آخرين اقدامات صورت گرفته در اين سازمان ارائه داد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در ادامه به تفاهم‌نامه في ما بين سازمان زيباسازي قزوين و اراک اشاره کرد و گفت: در اين تفاهم نامه مقرر شد که براي تبادل اطلاعات بين سازمان‌هاي مطبوع جلسات هم‌انديشي برگزار شود که اولين جلسه آن در سازمان زيباسازي قزوين برگزار شد.

 بر اساس اين گزارش؛ همچنين در اين ديدار بين اين مجموعه تبادل اطلاعات صورت گرفت و در ادامه مديرعامل سازمان زيباسازي اراک و هيئت همراه  از بخش‌هاي مختلف سازمان زيباسازي قزوين بازديد کردند و با نحوه کار قسمت‌هاي مختلف سازمان آشنا شدند.

همچنين مديرعامل سازمان زيباسازي اراک و هيئت همراه از پروژه‌هاي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در سطح شهر و همچنين از مکان‌هاي تاريخي، مذهبي و تفريحي از جمله مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه، بقعه مبارک چهار انبياء و دهکده طبيعت بازديد کردند. َُ

در پايان اين ديدار فاطمه عسگري، مديرعامل سازمان زيباسازي اراک با مثبت ارزيابي کردن اين ديدار از اقدامات صورت گرفته از سو.ي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين در سطح شهر ابراز رضايت کرد و بيان کرد: از تجربيات سازمان زيباسازي قزوين در زمينه‌هاي برگزاري جشنواره کاشي و نقاشي، ساخت المان‌هاي حجمي و ... استفاده خواهد کرد.

وي در پايان اين ديدار از مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين براي بازديد از سازمان زيباسازي اراک دعوت به عمل آورد.

 

تصاویر مرتبط