دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۷

چگيني، رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

يک حلقه مار افعي که قصد ورود به منزل مسکوني را داشت به دام افتاد

محمد چگيني، رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از به دام افتادن يک حلقه مار افعي توسط آتش نشانان قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، چگيني افزود: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 1 و 42 دقيقه بامداد روز يکشنبه بيست و ششم ارديبهشت ماه از مشاهده يک حلقه مار افعي در کوچه اي واقع در نجف آباد قزوين خبر داده شد، که بلافاصله نيروهاي امداد و نجات ايستگاه شماره يک اين سازمان به محل اعزام و مشاهده کردند يک حلقه مار افعي با طول يک و نيم متر در حال ورود به منزل مسکوني است.

چگيني تصريح کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات مارگيري، اين مار يک و نيم متري را بدون هيچ آسيبي، به دام انداخته و در بيابان هاي اطراف روستا، به دور از مناطق مسکوني رهاسازي کردند.

چگيني با اشاره به نجات جان حيوانات آسيب ديده و گرفتار توسط آتش نشانان در حوزه شهري گفت: کارکنان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با آموزش هايي که در زمينه نجات حيوانات نظير: مار، عقرب، پرندگان شکاري و ... ديده اند، اين مخلوقات خداوند را که بعضاً به انسان ها پناه آورده اند، نجات داده و براي درمان و رها سازي در زيستگاه خود به مراجع ذيصلاح تحويل و يا در طبيعت رها مي کنند.

 

تصاویر مرتبط