یکشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۶

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري هفت کارگاه‌ آموزشي سلامت‌ محور در محلات قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين از برگزاري هفت کارگاه‌ آموزشي «شهروند و سلامت‌ اجتماعي» در محلات قزوين خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،سعيد وزيري‌نژاد افزود: اين کارگاه‌هاي آموزشي از 22 تا 30 ارديبهشت ماه سالجاري در مساجد محلات چوبيندر، امامزاده حسين (ع) و هادي آباد، باغ نشاط و آخوند قزوين برگزار مي‌شود.

وي اضافه کرد: بهداشت مواد غذايي، سلامت بانوان،مهارت‌هاي زندگي، سل، ديابت و مقابله با بلاياي طبيعي از جمله موضوعات کارگاه‌هاي آموزشي به شمار مي‌رود که به منظور افزايش سطح سلامت شهروندان برنامه‌ريزي شده است.

مديرعامل سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين با اشاره به استقبال شهروندان از کارگاه‌هاي آموزشي که در سطح محلات قزوين برگزار مي‌شود، تصريح کرد: اين کارگاه‌‌هاي آموزشي با همکاري سازمان فرهنگي و ورزشي شهرداري قزوين و مرکز بهداشت شهيد بلنديان اين شهر به صورت رايگان با حضور اساتيد مجرب دانشگاهي براي شهروندان برگزار مي‌شود.

وي اظهار کرد: سياست گذاري ما امسال تقويت مهارت‌هاي زندگي در سطح  محلات براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مي باشد که اميدواريم به آنچه در ذهن داريم برسيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط