یکشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۶

حاجي کريمي،مدير مرکز مطالعات سازمان فرهنگي شهرداري قزوين خبر داد

آغاز اجراي طرح افکار سنجي براي پنجمين دوره طرح محله ما قزوين

همزمان با شروع به کار پنجمين دوره طرح محله ما از نيمه ارديبهشت ماه سال جاري، طرح افکار سنجي و نظر سنجي از شهروندان و مخاطبان اين طرح در دوره اول سال جاري از سوي مرکز مطالعات فرهنگي و اجتماعي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نيز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ آرش حاجي کريمي مدير مرکز مطالعات فرهنگي واجتماعي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: از آنجايي که استفاده از پتانسيل محلات شهر و جلب مشارکت شهروندان در حوزه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي هر محله، در دستور کار اين سازمان قرار دارد، طرح نظر سنجي و افکار سنجي از شهروندان و مخاطبان اين طرح با هدف شناسايي نقاط قوت و ضعف برنامه ها و فعاليت ها انجام مي‌شود.

وي افزود: با توجه به اينکه فصل تابستان در پيش روست و در اين طرح برنامه هايي نيز به منظور غني سازي اوقات فراغت اهالي به ويژه نوجوانان و جوانان اجرا خواهد گرديد، در طرح نظر سنجي، نيازهاي فرهنگي همه محلات شهر قزوين شناسايي و بر اساس نيازهاي اعلام شده برنامه ريزي هاي لازم صورت خواهد پذيرفت.

وي اظهار کرد: همچنين نظرسنجي از کيفيت و کميت برنامه‌ها، عملکرد طرح، ميزان مشارکت و رضايت اهالي نيز مورد سنجش قرار گرفته و به موقع اصلاحات و تغييرات لازم به منظور اجراي کيفي و مطلوب برنامه هاي طرح محله ما در نيمه اول سال جاري صورت خواهد پذيرفت.

پايان پيام

 

 

 

تصاویر مرتبط