پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

همتي،استاندار قزوين:

جانبازان مايه افتخار کشور هستند

فريدون همتي،استاندار قزوين گفت: جانبازان مايه افتخار کشور هستند،اگر امروز بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي جرات تجاوز به اين خاک مقدس را ندارند به دليل ايستادگي ملت و جانفشاني هاي جانبازان و شهدا است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فريدون همتي در آئين تجليل از جانبازان قطع نخاعي، خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم  و جانبازان شهرداري قزوين که با عنوان "برآستان جانان" به مناسبت ميلاد حضرت عباس (ع) در سراي سعدالسلطنه برگزار شد،افزود: افتخار کشور به جانبازان و ايثارگران است که در دفاع از آرمان ها  و اهداف والاي انقلاب اسلامي از جان و مال خود گذشتند و امروز هم جوانان با تاسي از راه و سيره شهدا و جانبازان در دفاع از حرم اهل بيت  جانفشاني و ايثارگري مي کنند.

وي با تقدير از مجموعه مديريتي شهرداري قزوين بابت برگزاري اين مراسم تصريح کرد: همانگونه که در شب تاريک با استفاده از مهتاب مي‌توان راه را پيدا کرد جانبازان نيز در جامعه به مثابه چراغ راه مردم و مديران هستند که راه درست انقلاب و ارزش ها را معرفي مي کنند.

همتي با اشاره به برنامه منظم و مستمر رئيس جمهور در ديدار با خانواده هاي شهدا و جانبازان تصريح کرد: دولت خود را خادم خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران مي داند و همه مديران موظف هستند به گونه اي برنامه ريزي و رفتار کنند که حداکثر خدمت رساني و توجه به اين قشر در جامعه صورت بگيرد.

استاندار قزوين گفت: اميدوارم هيچ‌گاه مشغله‌هاي کار و زندگي موجب ايجاد فاصله بين ما و جانبازان نشود تا با قدرت بيشتر و درک بهتر در خدمت شما باشيم.

همتي اظهار کرد: جانبازان به ويژه جانبازان قطع نخاعي به دليل شرايط جسمي خاصي که دارند متحمل رنج و سختي زيادي هستند که ما قادر به درک آن نيستيم.

وي با تقدير از جانبازان و خانواده آنها افزود: خانواده اين عزيزان با عشق و فداکاري در خدمت جانبازان هستند که افتخار و توفيق بزرگي است.

استاندار قزوين خاطر نشان کرد: يکي از افتخارات بزرگ کشور ما حضور جانبازان است و امروز نيز افرادي با تبعيت از راه شهدا و جانبازان با گذشت از جان خود در دفاع از حرم زينب کبري(س) و پاسداري از ارزش‌ها و آرمان‌ها برخاستند.

وي تصريح کرد: وجود جانبازان مايه خير و برکت و تعالي و مسير هدايت جامعه است از اين رو بايد از نزديک با جانبازان ديدار و از رهنمودها و خاطرات آنها بهره‌مند شد.

همتي خاطرنشان کرد: عظمت جايگاه و بي‌نظير بودن شما در حقيقت، در قالب الفاظ و سخن نمي‌گنجد،چرا که هر بار که شما را مي‌بينيم هرگز سخني از باب گله و شکايت نشنيده و جز استواري، صلابت، فداکاري و ايثار چيزي را مشاهده نکرده‌ايم.

گفتني است، در پايان اين جلسه از جانبازان قطع نخاعي، خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم  و جانبازان شهرداري قزوين با اهداي لوح و شاخه گل تجليل و تقدير  به عمل آمد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط