پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

سردار قرباني، مشاور رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح:

براي تحقق اقتصاد مقاومتي همه بايد بسيج شوند

آئين تجليل از جانبازان قطع نخاعي،خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم و جانبازان شهرداري قزوين با عنوان "برآستان جانان" به مناسبت ميلاد حضرت عباس (ع) و به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سردار قرباني مشاور رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌‌هاي دفاع مقدس در اين آئين گفت: جانبازان چشم و چراغ نظام جمهوري اسلامي و الگويي عملي براي همه آحاد جامعه هستند.

سردار مرتضي قرباني با بيان اين مطلب که بيش از هفت هزار جانباز در استان قزوين وجود دارد،افزود: بسياري از آنها به دنبال تشکيل پرونده نبوده و نيستند و اجر خود را از خداوند متعال مطالبه کردند.

به گفته وي اقتدار امروز نظام جمهوري اسلامي ثمره جانفشاني جانبازان و خون شهداي انقلاب و هشت سال دفاع است.

سردار قرباني خاطرنشان کرد: امروز ايران اسلامي در تمام جهان مي‌درخشد به طوري‌که چشم ابرقدرت‌هاي شرق و غرب و حتي عربستان سعودي را کور کرده و اين امر حاصل قدرت خداي بزرگ و عظمت و شوکت نظام جمهوري اسلامي است.

وي به تشريح عوامل پيروزي انقلاب اسلامي ايران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامي ايران با سکانداري و هدايت امام خميني(ره) به پيروزي رسيد.

سردار قرباني تصريح کرد: خداوند متعال به دليل اخلاص در عمل، امام (ره) را به اين مقام رساند چراکه همواره در جهت دهي و هدايت مردم فقط به رضاي الهي توجه داشتند و در آن مسير حرکت کردند.

مشاور رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در ادامه افزود: براي تحقق اقتصاد مقاومتي همه بايد بسيج شوند و با برنامه ريزي و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در مسير تحقق آن قدم برداريم.

سردار قرباني اظهار کرد:بر اساس آيات الهي هرکس در مسير حق قرار گيرد و عمل و کلامش را با رضاي خدا تطبيق دهد قطعأ به درجات بالايي خواهد رسيد.

وي با اشاره به اينکه خط امام راحل، خط کلمه طيب و عمل صالح، ايثار و فداکاري بود، بيان کرد: همه ملت و آحاد جامعه بايد با وحدت کلمه و وفاق و همدلي پيرو ولايت فقيه باشند.

مشاور رئيس ستاد کل نيرو هاي مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌ هاي دفاع مقدس تصريح کرد: براي حفظ ارزش‌ها و دستاوردهاي نظام از گزند دشمنان بايد هوشيار بود و با وحدت و برادري، دوستي و رفاقت در جامعه و تبعيت از رهبري و ولايت فقيه در مسير دفاع از ارزش هاي نظام و انقلاب حرکت کرد.

وي در پايان با تاکيد بر پرهيز از سياسي کاري در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه برخي از مسئولان بعد از گرفتن پست و مسئوليت بيشتر به فکر اقوام و نزديکان و منافع شخصي خود هستند که نبايد اينطور باشد.

 

تصاویر مرتبط