چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۵

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي هزار و 200 برنامه در طول برگزاري چهار دوره طرح محله ما قزوين

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: هر ساله 300 برنامه در قالب طرح محله ما در محلات اجرايي مي شود و در چهار سال گذشته هزار و 200 برنامه آموزشي، علمي، فرهنگي، ورزشي و اردويي براي خانواده ها انجام گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد افزود: يکي از مهمترين اهداف طرح محله ما، استفاده از پتانسيل نخبگان و نيروهاي جوان محلات در اجراي برنامه هاي فرهنگي شهرداري قزوين مي باشد.

وي تصريح کرد: ما موفق شديم بدون آن که هزينه اي بر شهرداري تحميل شود با استفاده از ظرفيت هاي موجود در حوزه هاي نرم افزاري و سخت افزاري برنامه هاي خود را در محلات اجرا کنيم که اين توفيق بزرگي است.

وزيري نزاد بيان کرد: طرح محله ما به اين شکل و روش براي اولين بار در کشور اجرا مي شود و ما با بهره‌گيري از مدارس و مساجد برنامه‌ريزي درباره محلات را به جوانان و مردم واگذار کرديم.

وي تاکيد کرد: سياست گذاري ما امسال تقويت مهارت هاي زندگي در سطح  محلات براي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مي باشد که اميدواريم به آنچه در ذهن داريم برسيم.

وي اظهار اميدواري کرد: با همراهي و همدلي مديران فرهنگي در محلات و جوانان و مردم امسال نيز طرح محله ما با شور و اشتياقي دوچندان برگزار شود.

لازم به ذکر است؛ در پايان اين مراسم از تلاش گران و فعالان طرح محله ما با تقديم لوح و تنديس تقدير شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط