یکشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۵

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

نصب و اصلاح 775 تابلوي معابر شهر قزوين

داريوش قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين از نصب و اصلاح 775 تابلوي معابرسطح شهر قزوين در سال 94 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي، با اعلام اين خبر و با اشاره به اينکه مجموعه تابلوهاي معابر شهري جزيي از مبلمان شهري با کارکرد اطلاع رساني محيطي هستندکه نظم بخشي به آنها تاثير بسزايي در کاهش اغتشاشات بصري و افزايش خوانايي محيط شهري دارد، افزود: در اين راستا تعداد 288 مورد تابلوي پايه دار،  344 مورد تابلوي ديواري در معابر شهر نصب گرديد و 143 مورد تابلو نيز اصلاح و باز سازي شد.

 

وي با اشاره به نصب واصلاح  تعداد 775  تابلو کوچه در معابر مناطق سه گانه شهرداري و نواحي منفصل شهري  اظهار کرد: تعدادي از تابلوها در راستاي پاسخگويي به نياز شهروندان که در سامانه 137 شهرداري ثبت شده بود، نصب و اصلاح شده است.

 


اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه بايد بپذيريم که شهر، محل زندگي مجموعه اي از آدم ها با نيازها، علايق و سليقه هاي مختلف است و شهر خوب شهري مي‌باشد که نيازهاي مردمش را مي شناسد و به آن پاسخ مي دهد.

قاسمي تصريح کرد: نظارت، نصب و اصلاح تابلوهاي معابر و کوچه ها  يکي از وظايف اصلي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين مي باشد که سعي شده با بازديدهاي مستمري که از سوي ناظرين اين سازمان در سطح شهر انجام مي گيرد، نياز سنجي شده و اقدامات سازمان بر اين اساس صورت گيرد.

وي در خاتمه، يادآور شد: اين سازمان جهت پاسخگويي به نيازهاي شهروندان تمام سعي خود را براي انجام اقدامات قابل قبول صورت مي دهد،که جا دارد از شهروندان  بابت اطلاع رساني به موقعي که از طريق سامانه 137 انجام مي دهند ، قدر داني کنيم.

 

تصاویر مرتبط