پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۲۶

علمي، مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين:

2هزار تن طرح آسفالت ريزي در قزوين اجرا شد

مدير عامل سازمان عمران شهرداري قزوين از اجراي 2هزار و 185 تن آسفالت در 13هزار و 20متر مربع از معابر و خيابان هاي مناطق مختلف شهر قزوين طي يک ماهه اخير خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين  سيد محمد علمي افزود: از روزهاي پاياني  سال 94 تاکنون  560 تن  آسفالت  در شهرک دانش  خيابان سلامگاه و فرهنگ با 3هزار و 330متر مربع ، 429تن در بلوار پيروزي خيابان پونک با  مساحت 2هزار و 550متر مربع ، 247تن در  راستگرد پل خليج فارس با مساحت يکهزار و 470متر مربع  انجام شده است.

وي اضافه کرد: همچنين اجراي  213 تن آسفالت در خيابان گلستان هفت سنگان  با يکهزار و 290متر مربع ، 314 تن در پرديس سوم  منطقه ولايت با يکهزار و 880 متر مربع ، 422 تن در مناطق  طلاييه ، کوچه حر 4 و بخشنده شهرک مينودر  به مساحت 2هزار و 500 متر مربع از ديگر مناطقي است  که تاکنون طرح هاي آسفالت ريزي در آنها اجرا شده است.

 علمي ادامه داد: کل آسفالت انجام شده بيندر مي باشد و در هر پروژه از 10 دستگاه کاميون ،يک غلطک آهني، يک غلطک چرخ لاستيکي و يک دستگاه فينيشر جهت اجراي روکش آسفالت استفاده شده است.

وي ، توليد آسفالت گرم ، بازيافت آسفالت و پخش و تسطيح آن را يکي از فعاليتهاي ثابت و پراهميت سازمان عمران شهرداري ذکر کرد.

مدير عامل عمران  شهرداري قزوين  گفت: سازمان عمران شهرداري قزوين به عنوان يکي از بزرگترين متوليان اجراي پروژههاي عمراني شهرداري با در دست داشتن کارگاههاي توليد آسفالت و بتن آماده داکنون بخشي از پروژههاي استان را بر عهده دارد.

اين مسوول يادآور شد: اين سازمان با توليد آسفالت گرم در مجتمع کارخانه آسفالت نقش  موثري در عمليات بهسازي خيابانها و کوچههاي شهر قزوين ايفا مي کند.

وي ادامه داد:سازمان عمران آسفالت توليد شده را با همکاري و درخواست شهرداريهاي مناطق در شهر پخش مي کند.

مديرعامل  سازمان عمران شهرداري قزوين افزود:آسفالت مناسب خيابان ها و معابر بر منظر  شهري  تاثير بالايي داشته و موجب افزايش رضايتمندي شهروندان و همچنين گردشگران مي شود.

 

تصاویر مرتبط