چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۲۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد

نصب 6 ايستگاه دوچرخه در محدوده بازار قزوين

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به منظور ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري 6 ايستگاه دوچرخه در محدوده بازار قزوين نصب ميشود

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: يکي از برنامه‌هاي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در سال جاري ترويج فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهاي درون شهري است.

وي اضافه کرد: در اين راستا ايستگاه‌هاي دوچرخه در مکان‌هاي مختلف سطح شهر نصب مي‌شود که يکي از آن‌ها محدوده بازار قزوين است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: 6 ايستگاه دوچرخه در محدوده بازار قزوين نصب مي شود که ظرفيت هر يک از اين ايستگاه‌ها 100 دستگاه دوچرخه است.

عرشيان با بيان اينکه اين ايستگاه‌هاي دوچرخه در داخل بازار، بازارچه سعادت، بازار مسگرها و کتابخانه نبوي نصب شده است، عنوان کرد: هدف از نصب اين ايستگاه‌هاي دوچرخه ترويج فرهنگ دوچرخه سواري و استفاده از اين وسيله براي انجام خريد در محدوده بازار است.

وي تصريح کرد: راه‌اندازي ايستگاه دوچرخه روبروي کتابخانه نبوي فرصتي فراهم مي‌کند تا شهروندان علاوه‌بر روزهاي عادي هفته که براي انجام خريد به بازار مراجعه مي‌کنند در روزهاي جمعه نيز براي حضور در نمازجمعه از دوچرخه استفاده کنند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: همچنين نصب ايستگاهه‌اي دوچرخه در محدوده بازار کسبه را نيز ترغيب مي‌کند براي حضور در محل کار خود از دوچرخه استفاده کنند که اين امر در کاهش بار ترافيکي هسته مرکزي شهر قزوين موثر است.

پايان پيام/  

 

تصاویر مرتبط