سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۱/۱۷

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

سعدالسلطنه قزوين رتبه نخست بازديد مسافران نوروزي را کسب کرد

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: استقبال از پنجمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي مطلوب بود،لذا سراي سعدالسلطنه در بين آثار تاريخي شهر قزوين با بازديد 105 هزار نفر در ايام نوروز رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،سعيد وزيري نژاد با اعلام اين خبر افزود: انجام نظر سنجي هاي روزانه از ميزان رضايت مردم از عملکردها در بخش هاي مختلف برگزاري پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي، نشان مي دهد که خوشبختانه در مجموع، نحوه برگزاري جشنواره توانست رضايت حدود 95 درصدي بازديدکنندگان را به دنبال داشته باشد.

وي اظهار کرد: پنجمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي کودکان امروز و ديروز بزرگترين حرکت فرهنگي کشور طي ايام نوروز لقب گرفته است، در اين ايام شهر قزوين با برگزاري اين جشنواره توانست موفقيت‌هاي خوبي را در عرصه فرهنگي به دست آورد.

اين مسئول معرفي قزوين، شناساندن معماري بناي تاريخي سعد السطنه در سطح ملي و بين المللي، احياء بازي هاي بومي و محلي و آشنايي والدين با اسباب بازي هاي متناسب سن فرزندان را از اهداف اين جشنواره اعلام کرد و گفت:خوشبختانه برگزاري جشنواره اسباب بازي در سال هاي اخير با استقبال بسيار خوبي روبرو شده و توانسته جايگاه خود را در سطح استان و کشور کسب کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط