دوشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۱۶

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين مطرح کرد

رضايت 95 درصدي بازديدکنندگان از جشنواره بازي و اسباب بازي قزوين

وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:ميزان رضايت بازديدکنندگان از جشنواره بازي و اسباب بازي با افزايش 14 درصدي نسبت به سال گذشته به 95 درصد رسيد.

آيين اختتاميه «پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز» با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين و روح‌الله بابايي‌صالح نماينده منتخب مردم بويين‌زهرا در مجلس،حبيبي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار قزوين، فصيحي‌رامندي رئيس شوراي شهر و  اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و معاونان و مديران سازمان‌هاي مختلف شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد در آيين اختتاميه «پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز» در سالن اجتماعات اداره کل تبليغات اسلامي استان قزوين برگزار شد  به اعلام نتايج نهايي نظرات مردمي در جشنواره پنجم پرداخت و افزود:  شاد بودن فضاي جشنواره با 96 درصد بالاترين ميزان رضايت و کمبود پارکينگ با 62 درصد پايين‌ترين درصد رضايت مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

وزيري نژاد اظهار کرد: 60 درصد مخاطبان جشنواره بازي و اسباب بازي را شهروندان استان قزوين و 40 درصد مربوط به گردشگران خارج از استان تشکيل داده است.

اين مسئول افزود:جشنواره پنجم با  چهار ماه برنامه‌ريزي با مشارکت و همکاري 20 دستگاه‌هاي  اجرايي برگزار شد.

وي به تشريح به اهم فعاليت‌هاي انجام شده در پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز پرداخت و اظهار کرد: حضور 10 استان همچون تهران، البرز، مرکزي، اصفهان، ايلام، خوزستان، اردبيل و گيلان و به نمايش گذاشتن اسباب بازي 54 کشور دنيا در جشنواره پنجم از جمله اقدامات مهم فرهنگي صورت گرفته در اين جشنواره است.

اين مسئول خاطرنشان کرد: عروسک‌هاي نواحي مختلف ايران در معرض ديد علاقمندان گذاشته شد و قريب 50 برنامه جنگي در قالب استيج در مدت 10 روز با حضور هنرمندان سرشناسي همچون عمو قناد و روشن پژوع اجرا شد.

 وزيري نژاد اظهار کرد: در حدود يک هزار مترمربع از جشنواره به فضاي فروشگاهي اختصاص داشت و علي رغم شرايط نامناسب جوي در ايام نوروز، اين جشنواره با برگزاري برنامه‌هاي شاد و مفرح همچنان با استقبال خوب مردم مواجه شد.

 وي افزود:اين جشنواره بزرگ‌ترين حرکت فرهنگي کشور در نوروز لقب گرفته و با اين عنوان و وسعت در کشور بي‌نظير  است.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: معرفي قزوين در سطح ملي و بين‌المللي، احياء و ترويج بازي‌هاي بومي و محلي در ميان کودکان امروز و ايجاد دغدغه در خصوص انتخاب اسباب بازي‌هاي مناسب براي کودکان و تشريح آسيب‌هاي بازي رايانه‌اي جديد براي والدين از جمله اهداف مهم برگزاري اين جشنواره است.

وي ادامه داد:معرفي مجموعه فرهنگي و تاريخي سعدالسلطنه به عنوان افتخارات معماري گذشته و بخش از نماد و هويت قزوين به شهروندان و ساير هموطنان براي ما بسيار حائز اهمين بود.

اين مسئول افزود:معرفي قزوين در صدر اهداف شوراي شهر و شهرداري قرار دارد تا اين شهر در کشور و در ميان ساير گردشگران بين المللي شناخته شود که در اين راستا راه طولاني اما داراي مسير روشن و مشخص است.

پنجمين جشنواره بين‌المللي بازي و اسباب‌بازي کودکان ديروز و امروز به مدت 10 روز از سوم تا دوازدهم فروردين‌ماه در مجموعه تاريخي و فرهنگي سراي سعدالسلطنه برگزار شد.

 

تصاویر مرتبط