دوشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۱۶

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

2393 اخطار کتبي براي ممانعت از ساخت و ساز غير مجاز

فرامرز صادقي؛ مدير منطقه دو شهرداري قزوين در تشريح عملکرد واحد اجرائيات اين منطقه گفت: در سال 94 از 10مورد وظايف اين واحد، 2393 مورد مربوط به ممانعت از ساخت وساز و تعميرات غير مجاز بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال 93 ، 15درصد کاهش داشته است .

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از اقدامات فوق بيشترين اقدامات انجام شده مربوط به اخذ 337 مورد تعهد کتبي از متخلفان ساخت و ساز بوده  و بعد از آن 95 مورد بازديد و رفع خلاف به هنگام ساخت و ساز بوده است که نسبت به سال قبل 39درصد کاهش داشته است.

صادقي در ادامه تشريح عملکرد در سال 94 واحد اجرائيات منطقه دو شهرداري بيان کرد: از ديگر اقدامات اين واحد مربوط به جمع آوري 461 مورد وسايل و لوازم کار دستفروشان و دريافت349 مورد تعهد کتبي از دستفروشان براي جلوگيري از سد معبر مي باشد.

صادقي اضافه کرد: جمع آوري 577مورد وسايل و لوازم متخلفان ساخت و ساز و دريافت 487مورد حکم قضايي براي ممانعت از کار که شامل اجراي احکام صادره از سوي واحد اجراي احکام براي تخريب ساخت و سازهاي غير مجاز را از ديگر اقدامات واحد اجرائيات عنوان کرد .

صادقي در پايان با تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت شهروندان با مأموران واحد اجرائيات از آنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غير مجاز، سد معبر، دستفروشان مزاحم و غيره که آسايش و آرامش آنان را برهم زده و منظر شهري را به مخاطره مي اندازد با سامانه 137 تماس حاصل کنند.

 

تصاویر مرتبط