پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۱/۰۵

نوري، رئيس سرپرستي منطقه 7 بانک شهر مطرح کرد؛

ارائه خدمات 24 ساعته توسط بانک شهر در ايام نوروز

سعيد نوري، رئيس سرپرستي منطقه 7 بانک شهر گفت: خدمات بانک شهر در استان هاي منطقه 7 کشور به صورت 24 ساعته در ايام نوروز ارائه شده است و تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه دارد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نوري افزود: با افتتاح 29 پيشخوان شهرنت بانک شهر در استانهاي قزوين، گيلان، همدان، کرمانشاه، ايلام، زنجان و کردستان، خدماتي همچون افتتاح حساب بدون مراجعه به شعب، صدور آني کارت هديه، ارائه خدمات خودپرداز و خوددريافت به صورت 24 ساعته به مردم ارائه مي شود.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر 5 پيشخوان شهر نت در شهر قزوين به شهروندان و مسافران خدمات 24 ساعته ارائه مي دهند، عنوان کرد: اين پيشخوان ها در ميدان وليعصر (عج)، بلوار آزادگان، ميدان عارف، بلوار امام خميني و خيابان شهيد بابايي واقع شده اند و در سطح استان قزوين نيز در شهر هاي محمديه، آبيک، تاکستان و بويين زهرا اين پيشخوان ها مشغول به کار هستند.

ارائه خدمات بانک شهر در سه روز ابتداي سال 1395 بي نظير بوده است

رئيس سرپرستي منطقه 7 بانک شهر با اشاره به اينکه برخي بانک ها در مناطق شمالي کشور و در سه روز ابتداي سال 1395 با کمبود پول در دستگاه هاي خودپرداز خود مواجه بوده اند، گفت: بانک شهر توانست در اين بين بانک هاي سطح کشور با شارژ مستمر پول در دستگاه هاي خودپرداز و پيشخوان هاي خود، شعار خدمات 24 ساعته خود را تحقق بخشد.

نوري ادامه داد: با فراخوان 75 درصد از نيروهاي خود به شعب توانسته ايم در سال 1395 خدمات بسيار مطلوبي را به مردم ارائه دهيم و تا پايان تعطيلات نوروزي نيز به ارائه خدمات به مردم عزيز ادامه خواهيم داد.

وي خاطر نشان کرد: در سه روز ابتداي سال 1395 نزديک به 50 ميليارد ريال پول به دستگاه هاي خودپرداز و پيشخوان هاي شهرنت در استان هاي تحت پوشش منطقه 7 بانک شهر تزريق شده است تا به هيچ عنوان مشکل کمبود در هيچ سطحي به وجود نيايد.

پايان پيام/ 

تصاویر مرتبط