شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۳

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

شرکت 1683 نفر در مسابقه «ايده ها و تجربيات موفق نماز»

مسعود نصرتي، شهرداري قزوين از شرکت هزار و 683 نفر در مسابقه «ايده ها و تجربيات موفق در ترويج و توسعه فرهنگ نماز» خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي افزود: در راستاي برگزاري بيست و چهارمين اجلاس سراسري نماز، مجمع شهر اسلامي که دبيرخانه آن در قزوين مستقر است، پيشنهاد برگزاري مسابقه اي تحت عنوان «ايده ها و تجربيات موفق در ترويج و توسعه نماز» در سطح کشور و ميان کشورهاي عضو مجمع شهر اسلامي کرد.

وي اظهار کرد: در اين راستا با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور اقداماتي در جهت اطلاع رساني گسترده مسابقه «ايده ها و تجربيات موفق در ترويج و توسعه فرهنگ نماز» صورت گرفت که از آن جمله مي توان به  طراحي پوستر، توزيع پوسترها از طريق شبکه هاي مجازي و ارسال آن به تمامي استانداران، دفاتر امور اجتماعي استانداري ها و ستاد هاي اقامه نماز سراسر کشور،روساي شوراهاي اسلامي و شهرداران مراکز استان هاي کشور، مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي و بارگذاري آن در سايت مجمع جهاني شهر اسلامي www.waicities.org  اشاره کرد.

نصرتي جايزه مسابقه «ايده ها و تجربيات موفق در ترويج و توسعه فرهنگ نماز» را 23 سکه براي 14 برنده ذکر کرد و گفت: جوايز برندگان در  بيست و چهارمين اجلاس سراسري نماز که ششم بهمن ماه در قزوين برگزار مي شود، اهدا خواهد شد.

اين مسئول با اشاره به استقبال خوب جوانان و عموم جامعه از اين مسابقه، خاطرنشان کرد: 100 ايده برتر رسيده به دبيرخانه مسابقه در قالب کتابچه اي چاپ خواهد شد و در مدارس و مساجد محلات و مراکز فرهنگي کشور جهت بهرمندي از اين پيشنهادات براي ترويج و توسعه فرهنگ نماز توزيع خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط