پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۶

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین :

آغاز عملیات پیاده رو سازی و جدولگذاری ضلع جنوبی بلوار آیت ا... خامنه ای

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از آغاز پروژه جدول گذاری و پیاده رو سازی ضلع جنوبی بلوار آیت ا... خامنه ای به طول 400 متر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی با اعلام این خبر افزود: بهسازی و جدولگذاری معابر امری ضروری است و به این کار می بایست توجه جدی گردد و با توجه به اینکه در مسیر ضلع جنوبی  بلوار آیت الله خامنه ای نیاز به زیرسازی اساسی و جدولگذاری داشتند اجرای پروژه پیاده رو سازی و جدولگذاری این معبر در دستور کار معاونت عمرانی منطقه یک قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه این اقدامات در سطح شهر زیربنائی می باشد و تاثیرات زیادی را در خصوص عبور و مرور و تردد خودروها و امنیت جانی عابرین دارد، در مورد زیبا سازی شهر نیز موثر بوده و چهره آن دگرگون و روان خواهد گشت.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین اظهار داشت: در این پروژه تخریب و برچیدن مسیر پروژه 3500 متر مربع، بتن ریزی 325متر مکعب ،جدولگذاری 400 متر طول و کفپوش بتنی 2650متر مربع اجرا خواهد شد.

 

سید رضی گفت: این پروژه در مدت 9 ماه و با اعتبار بیش از 40 میلیارد ریال با نظارت معاونت عمرانی منطقه یک با هدف بهبود عبور ومرور، زیبا سازی سیما و منظر شهری انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط