پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

جانی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی نواحی منفصل شهری قزوین

جانی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی مسیر تردد نواحی منفصل شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی افزود: در این طرح پس از بررسی وضعیت هر یک از نواحی و تعداد تصادفات و میزان نقاط حادثه‌خیز بودن آن در اولویت کاری سازمان قرارگرفته و درصد قابل‌توجهی از ایمن‌سازی اجرا شد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی نواحی منفصل شهری و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات،افزود: کارشناسان سازمان حمل‌ونقل و ترافیک این سازمان، نسبت به احصای کاستی‌ها و کمبودها و  نیز مسائل و مشکلات نواحی منفصل شهری اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آن‌ها، تجهیزات موردنیاز را مشخص نمودند.

وی افزود: نصب نیوجرسی و نصب تابلوهای حاشیه نما بر روی آن، رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی محوری و بستر جناغی‌ها، خط‌کشی گذرهای عرضی عابر پیاده، ایمن‌سازی محدوده مدارس، مرمت و نوسازی گاردریل، نصب تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای خطر نما برای آشکارسازی، احداث سرعتکاه های آسفالتی استاندارد، نصب تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه ازجمله اقداماتی بود که طی 9 ماهه نخست سال جاری در نواحی منفصل شهری انجام شد و برخی نقاط نیز برحسب نیازسنجی اجرا خواهد شد.

جانی در خاتمه خاطرنشان کرد: رویکرد این سازمان توزیع عادلانه و مطلوب خدمات ترافیکی در تمام نقاط سطح شهر با اولویت‌دهی به نواحی منفصل شهری است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط